2016(e)ko otsailaren 3(a), asteazkena

MUSUAK

MUSUAK
Otsailaren 14an San Valentin eguna ospatuko da eta gure gizartean egun honetako ospakizuna garrantzi gero eta handiagoa hartzen ari da, eta honekin batera estereotipoak nagusitzen  dira eta era berean, maitatzeko errealitate batzuk hedabideetan ez dira ikusgarri egiten. Hau dela eta, estereotipoei aurre egiteko asmoz eta maitatzeko errealitate guztiak ikustarazteko gure komunitatean honako gai hau lantzen ari gara : MUSUAK.
·      Gure kulturan musuek zer adierazten duten hausnartuz (Musuak noiz, zeinek zeini, zergatik edo zer lortzeko ematen ditugun).
·      Beste kulturetan agurtzeko erak.
·      Musuak eta ipuinak: ipuinetan (Mari Errauskin, Loti Ederra, Edurne Zuri, Igela printzea, Ederra eta Piztia,…) musuen protagonismoa aztertuz.
·      Sexu bereko bikoteak ikusgai egin : “El amor no tiene etiquetas” https://youtu.be/1pQSdQturKQ
   eta “La rubia y la rana” bideoa http://www.aldarte.org/cas/site/multimedia-ver.asp?id=4 bideoak aztertuz.
·      Musuak EZ dira derrigorrezkoak mezua zabalduz. Honetarako, “Derrigorrez muxurik ez” liburua zabaldu da, sozializazio prebentibo gisa erabiliz, https://www.youtube.com/watch?v=ZqnTaMtZkAo
·      Saioak bukatzeko “Jantzi betaurreko moreak” sarrerako horman landutako zenbait irudi ikusgai ipini dira.
Interesgarria izango litzateke adierazitako bideoak zuek guztiok aztertzea eskolan egindako lanari etxeetatik jarraipena emateko.

El día de San Valentín está tomando más fuerza en nuestra sociedad recibiendo nuestro alumnado gran cantidad de mensajes cargados de estereotipos y a su vez ocultando el amor que manifiestan personas del mismo género. Por esta razón, desde la Comisión de Igualdad se ha decidido trabajar el tema de Los Besos, para reflexionar  sobre los  mensajes con que se nos bombardea en torno a este día y además visibilizando el amor entre personas de la misma orientación sexual.
·      Reflexionando sobre lo que en nuestra cultura expresamos a través de los besos (Cuándo se dan, quién los da y a quién, para qué o con qué finalidad )
·      En otras culturas que otras maneras de saludo se utilizan
·      El tratamiento de los besos en los cuentos infantiles (Cenicienta, La Bella Durmiente, Blancanieves, La rana y la princesa, La Bella y la Bestia,…) analizando el protagonismo del beso en los diferentes cuentos.
·      Visibilizar las parejas del mismo sexo : Comentando los videos,  “El amor no tiene etiquetas” https://youtu.be/1pQSdQturKQ y “La rubia y la rana” http://www.aldarte.org/cas/site/multimedia-ver.asp?id=4 .


Trabajando la lectura del libro “Ni un besito a la fuerza” resaltando la importandia del

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